OgO.2110.10.2017 
 OGŁOSZENIE O NABORZE  NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE 
Burmistrz Radzymina ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko  urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin,  pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin. 
 STANOWISKO PRACY: od referenta do inspektora, ds. geodezji w Referacie Geodezji i Gospodarki Gruntami w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin, (stanowisko ustalone odpowiednio do kwalifikacji i doświadczenia kandydata) 
wymiar czasu pracy – pełny etat, 
proponowany termin zatrudnienia – I kwartał 2018 r., zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%. 
1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE: 
1) obywatelstwo polskie, 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana i opinia, 5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,  6) wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe I lub II stopnia z zakresu geodezji lub pokrewne, 7) minimum dwuletni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,  lub czteroletni staż pracy poza urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności,  8) znajomość przepisów prawa z obszaru  ustaw: prawo geodezyjne i kartograficzne, o gospodarce nieruchomościami, Kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, 9) biegła obsługa komputerowa w środowisku Windows, w tym pakietu Microsoft Office 
2. WYMAGANIA DODATKOWE: 
1) preferowane uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji w zakresie rozgraniczenia i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, 2) posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: odpowiedzialność, obowiązkowość, dokładność, terminowość i zaangażowanie w wykonywaniu zadań, umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej,  samodzielnego rozwiązywania problemów  i podejmowania decyzji, sprawnej i efektywnej  organizacji pracy, 3) znajomość topografii gminy, 4) gotowość do podwyższania kwalifikacji, 5) umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, skrupulatność. 
3. WARUNKI PRACY 
1) miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy Radzymin, pl. Tadeusza Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, 2) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, 3) obowiązuje równoważny system czasu pracy z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin, przeciętnie 40-godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym (praca w poniedziałki od 10.00 do 19.00, od wtorku do czwartku od godz. 8.00 - 16.00 i w piątki od godz. 8.00 do 15.00), 4) praca z komputerem, obsługa urządzeń technicznych i narzędzi informatycznych, 5) praca biurowa w siedzibie Urzędu, 6) przeważającą pozycją pracy jest praca siedząca, 7) u pracodawcy jest utworzony Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, 8) budynek nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. 
4. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU: 
1) prowadzenie postępowań w celu wydania decyzji zatwierdzających projekty podziału nieruchomości, 2) prowadzenie postepowań w sprawie rozgraniczenia nieruchomości, 3) prowadzenie spraw związanych z ustalaniem odszkodowania za grunty przejęte z mocy prawa na rzecz Gminy pod drogi publiczne, 4) prowadzenie spraw sądowych w zakresie ujawniania własności nieruchomości gminnych w księgach wieczystych, 5) opracowywanie informacji przewidzianych do udostepnienia w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu oraz w sposób zwyczajowo przyjęty, 6) analiza danych i przygotowanie sprawozdań i zestawień, 7) współpraca przy prowadzeniu postepowań w celu wydania decyzji dotyczących rozliczania opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości na skutek jej podziału, 8) wykonywanie innych zadań zleconych wynikających z zakresu pracy referatu.
  5. WYMAGANE DOKUMENTY:   1) list motywacyjny, 2) życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; 3) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zał. nr 1), 4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy,  zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, 5) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, 6) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, 7) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów, 8) oświadczenie kandydata o posiadaniu umiejętności w zakresie wskazanym przez niego w Curriculum Vitae oraz, że nie posiada przeciwwskazań do wykonywania pracy na wolnym stanowisku, o które się ubiega, 9) kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów, 10)  inne dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji i umiejętności. 
DOKUMENTY APLIKACYJNE: LIST MOTYWACYJNY ORAZ CV POWINNY BYĆ OPATRZONE KLAUZULĄ: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2016, poz. 902). 
Oświadczenie powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesami rekrutacji do pracy. 
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 24 listopada 2017 r. do godz.15.00 pod adresem: 
Urząd Miasta i Gminy Radzymin Pl. Tadeusza Kościuszki 2 05-250 Radzymin (sekretariat, pok. 24) 
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze od podinspektora do inspektora ds. geodezji w Referacie Geodezji i Gospodarki Gruntami w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin”. 
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do Urzędu), nie będą rozpatrywane. 
Otwarcie ofert nastąpi w głównej siedzibie Urzędu (pok. 23) w dniu 27 listopada 2017 r. o godz.11.00. 
Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl (Zarządzenie Nr 0050.100.2014 Burmistrza Radzymina z dnia 29 sierpnia 2014 r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze” w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin). Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl oraz na tablicy informacyjnej w głównej siedzibie Urzędu przy pl. T. Kościuszki 2  w Radzyminie, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze. 
INNE INFORMACJE: 
Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć: oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż, oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy, potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych – zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy. Niezłożenie ww. dokumentów będzie skutkowało niezawarciem umowy o pracę. 
Osoby, które spełniły niezbędne wymagania formalne i zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane. 
Osoby, które nie spełniły niezbędnych wymagań formalnych i nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane. 
Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu. 
Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony. 
Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej rekrutacji nie są odsyłane. 
Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one komisyjnie zniszczone. 
Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do drugiego etapu i których nazwiska zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane zostaną do archiwum zakładowego. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: - w zakresie wymagań i zadań: Kierownik Referatu Geodezji i Gospodarki Gruntami  - Anna Berta, tel. (22) 667-68-29, (22) 786-62-92/93 wew.136; - w zakresie procedury naboru i spraw formalnych: Monika Orłowska - Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego, tel. (22) 667-68-37, (22) 786-62-92/93 wew.130. 
 Radzymin, dnia 10.11.2017 r. 
Burmistrz /-/ mgr Krzysztof Chaciński 
Kwestionariusz osobowy 
    |