Wydział/Jednostka prowadząca 
REFERAT SPRAW OBYWATELSKICH 
Wniosek o wydanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców, rejestru zamieszkania cudzoziemców składa się w Referacie Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta i Gminy Radzymin 
Wymagane dokumenty: - Wniosek o wydanie zaświadczenia. - Dokument stwierdzający tożsamość (dowód osobisty, a w przypadku jego braku -paszport)             - Tytuł prawny do lokalu -w oryginale, do wglądu (w przypadku uzyskiwania informacji o ilości osób zameldowanych w lokalu bądź braku zameldowania osób w lokalu). 
Termin załatwienia: Do siedmiu dni. 
Tryb odwoławczy: Zażalenie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia wnosi się do Wojewody Mazowieckiego,* za pośrednictwem organu, który wydał postanowienie (zażalenie składa się w Kancelarii Urzędu pok. 1). Zażalenie wnosi się w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie. 
Opłaty: - Opłata skarbowa za wydane zaświadczenie - 17,00 zł.  - Opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa ( w przypadku, gdy wnioskodawca działa przez pełnomocnika) - 17,00 zł. 
Opłatę skarbową uiszcza się w Referacie Spraw Obywatelskich albo bezpośrednio na następujący rachunek bankowy: 
Alior Bank Spółka Akcyjna 75 10600076 00003210 00151708 
- potwierdzenie wpłaty należy dołączyć do wniosku o wydanie zaświadczenia. 
Załączniki do pobrania: - wniosek o wydanie zaświadczenia 
Uwagi: 1. Wniosek składa się osobiście lub przez pełnomocnika legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie, o której mowa w art.33 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r.- Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 poz. 23) po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego lub ważnego paszportu.                                                                      2.Wniosek składa się w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą www.epuap.gov.pl na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 lutego 2015r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. 3. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia. 
Podstawa prawna: Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 23). Ustawa z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 722 ze zmianami). Ustawa z dnia 16 listopada 2006 o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 783 ze zmianami)        Ustawa z dnia 17 lutego 2005r.o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U.z 2014r. poz. 1114 ze zmianami) 
  Wniosek o wydanie zaświadczenia   |